Informacje wstępne
1. Kwiaciarnia Doniczka s.c. Katarzyna Figarska-Ozga, Mirosław Ozga
ul. Poligonowa 10\26, 20-817 Lublin, NIP 7123319949, tel. 881 501 008, jest właścicielem kwiaciarni internetowej www.kwiaciarniadoniczka.pl
2. Przedmiotem działalności Kwiaciarni jest sprzedaż kwiatów z doręczeniem, zwane dalej Produktami.
3. Terenem działalności Kwiaciarni jest Lublin i okolice.
4. Dostawy kwiatów realizowane są przez kurierów kwiaciarni.
5. Wszystkie ceny Produktów w Serwisie zawierają podatek VAT i obowiązują w chwili składania zamówienia.
6. Rejestracji i zamówień na stronie może dokonywać wyłącznie osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale wyposażona w zdolność prawną oraz osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych („Klient”). Przez „Konsumenta” rozumie się – zgodnie z art. 221 Kodeksu cywilnego – osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
7. Klient może składać Zamówienia przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Serwisu.
Składanie zamówienia
Kwiaciarnia przyjmuje zamówienia na realizację usługi poprzez:
– stronę internetową:www.kwiaciarniadoniczka.pl
– telefon komórkowy 881 501 008
– e-mail: kontakt@kwiaciarniadoniczka.pl
– osobiście w kwiaciarni
Klient składa zamówienie wskazując termin doręczenia i Produkt, który zamierza nabyć, określając produkt, a następnie dodaje go do koszyka. Po wybraniu Produktu i określeniu jego ilości, Klient podaje dane kontaktowe osoby odbierającej przesyłkę a następnie wskazuje sposób płatności i potwierdza chęć zawarcia umowy przyciskiem „Zamawiam i płacę”.
Po sprecyzowaniu przyszłego zamówienia Kwiaciarnia przesyła niezwłocznie na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia.
Klient jest odpowiedzialny za podanie prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji zamówienia.
W przypadku poniesienia przez Kwiaciarnię kosztów związanych z realizacją zamówienia (dostarczenie Produktu na adres wskazany przez Klienta), które nie może zostać zrealizowane z powodu nieprawidłowości danych przekazanych przez Klienta, zlecenie zostanie uznane za zrealizowane. Ponowna próba realizacji tego zlecenia będzie wymagać dodatkowej opłaty wg. cennika dostaw. W przypadku braku wymaganej dodatkowej opłaty w czasie umożliwiającym zachowanie terminu zlecenia i/lub braku możliwości kontaktu z Klientem, Kwiaciarnia nie jest zobowiązana do ponownej próby realizacji zamówienia.
Realizacja zamówienia
1. Zamówienie jest realizowane po dokonaniu płatności lub spełnieniu wymagań dotyczących wybranej metody płatności.
2. Zamówienia z terminem doręczenia od poniedziałku do piątku należy składać przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem. Przyjmujemy zamówienia z dostawą na ten sam dzień, jednak zastrzegamy sobie prawo do zmiany rodzaju kwiatów.
3. Zamówienia, które mają być doręczone w sobotę lub niedzielę należy składać do godziny 10:00 w sobotę.
4.W przypadku dostawy bukietów mieszanych wyróżniamy wersje:
-małą 7-11 kwiatów z przybraniem.
-średnią 13-17 kwiatów z przybraniem.
-dużą 19-23 kwiatów z przybraniem
- Rozliczenia transakcji można dokonywać e-przelewem, przeprowadzane są za pośrednictwem platformy Dotpay, przelewy24. Akceptujemy również płatności przelewem tradycyjnym, oraz płatność gotówką (przy składaniu zamówienia osobiście).
- Przyjęcie dostarczonych Produktów odbiorca potwierdza własnoręcznym podpisem na potwierdzeniu doręczenia.
- Gdy kurier nie zastanie odbiorcy pod podanym adresem (pomimo podjęcia próby doręczenia) lub adres jest nieprawidłowy, lub odbiorca odmówi odbioru przesyłki, lub z powodu innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Klient lub wskazany przez niego odbiorca, przesyłka wróci do Kwiaciarni, ze skutkiem doręczenia przesyłki.
Postanowienia ogólne
1. Kwiaciarnia gwarantuje świeżość kwiatów ciętych przez 3 dni od momentu doręczenia do odbiorcy, jeśli będą pielęgnowane we właściwy sposób.
2. Kwiaciarnia jest zobowiązana do udzielania Klientom wszelkich wyjaśnień i instrukcji związanych z oferowanymi Produktami.
3. Kwiaciarnia przy wykonywanym zleceniu odpowiada za nie do wysokości wartości zamówienia.
Reklamacje
1. Reklamacja może być złożona telefonicznie, mailem lub osobiście w Kwiaciarni.
Tel.881 501 008
E-mail: kontakt@kwiaciarniadoniczka.pl
Siedziba: Kwiaciarnia Doniczka, ul. Poligonowa 10\26, 20-817 Lublin.
2. Reklamacja dotycząca kwiatów rozpatrywana jest w ciągu 1 dnia roboczego od daty jej złożenia.
3.Reklamacje dotyczące świeżości kwiatów oraz zgodności kwiatów z zamówieniem należy zgłaszać w ciągu 3 dni od daty doręczenia. Zalecane jest dostarczenie zdjęcia reklamowanego Produktu lub samego Produktu do Kwiaciarni. Po upływie tego terminu reklamacja nie będzie rozpatrywana.
4.Po zgłoszeniu reklamacji Kwiaciarnia wyjaśni ją i zaproponuje możliwe rozwiązanie.
Prawo odstąpienia od umowy nie dotyczy produktów o krótkim terminie przydatności.
Postanowienia końcowe
1. Dla każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie klienta faktura VAT.
2. Kwiaciarnia – właściciel serwisu internetowego www.kwiaciarniadoniczka.pl, zapewnia ochronę wszystkich danych osobowych, jakie zostały pozyskane w celu realizacji zamówienia zgodnie z obowiązującym prawem (Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych z późniejszymi zmianami).
3. Kwiaciarnia zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w dowolnym czasie. Zmiana Regulaminu wywołuje skutki na przyszłość, w stosunku do nowych zamówień.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.01.2017.